Inte vidare bra ekonomi precis...

Jag har precis kommit hem från massagen och jag är riktigt trött.
Tänkte först sätta mig i soffan och titta på tv, men jag kom på att jag hade läxor...
Jag ska skriva och förbereda en redovisning om riksdagen. Inte så jättekul. Menmen, sånt e livet!

Jag ska inte sitta här och tråka ut er med läxprat! Nejnej! Istället ska jag visa er vad jag vill ha för kläder! :D

Här är en jättesöt kjol från gina tricot! Och visst blir man bara helt kär i de långa vantarna! :D




Dessvärre kan jag inte köpa någonting just nu eftersom att jag är helt pank! Visst är livet tufft :P
När nästa studiebidrag kommer (30 oktober) ,så måste jag köpa nytt träningskort, eftersom att det andra gått ut.
Så jag får se hur det blir med mina kläd-inköp. ;)

Nu ska jag göra läxan!
Ciao for now <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hopp!



Jätte snygg kjol ;) Hur är det med dig idag?



Besök gärna min blogg och svara på veckans fråga!



Hugs! <3

2009-10-19 @ 16:29:30
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Känslan att vara pank känner jag väl igen :/

2009-10-19 @ 21:00:06
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0