Varför finns det Måndagar?

Nu är helgen slut och måndagen väntar med djupa suckar. Jag var på julskyltningen idag, men det var inget speciellt. :/ 

Igår var jag på julbord med familjen. Jag har aldrig blivit så mätt i hela mitt liv! :P  Jag längtar verkligen tills julen, men det jag längtar mest till är nog ändå sommaren. Att gå på gatan klädd i shorts och söt tunika är nog det bästa som finns. Någonting jag har märkt med vintern är att man lätt lägger på sig några kilo här och där. :S Jag har visserligen gått ner ännu mer sen i sommras, men ändå tycker jag att jag ser annorlunda ut. Det måste vara för att musklerna blir slöa och fettet inte förbränns som det ska. :P haha.
Nog snackat om vikt!
Imorgon så är det redovisning i geografin om demografi. :P haha Jag och en klasskamrat ska redovisa om Grönland och Madagaskar. :P 
Önska oss lycka till! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0