New Moon premiär idag :D

Fredagskväll och jag har som vanligt inget att göra...
Funderar på om jag ska kolla lite på idol, men jag pallar inte att se på TV just nu. Det ändå jag kan tänka på är att "New Moon" premiären är idag och jag hade ingen möjlighet att få biljetter till idag. :( Jag tänkte ju köpa när de kom ut, men då var man tvungen att köpa via nätet med kort. Jag har inget riktigt kort, bara ungdomskort, så jag kunde inte köpa!  Så jäkla irriterande! :P
Nånting som är ännu mer irriterande är att de öppnade en salong till på bian och om jag inte redan skulle ha köpt biljetter till söndag, så skulle jag haft chansen att gå idag. :/ usch... jag vill inte tänka på det...

Men om man ser det från den ljusa sidan så ska jag ju se den på söndag! ;D Det är inte fy och skam det inte! Jag längtar såååååå!! <3333

Btw. Om någon brukar hitta på roliga saker på fredagskvällar så får ni gärna säga till mig. ;) Jag brukar ju som sagt inte ha så mycket att göra. :P

Ska ni se "New Moon"? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0