Lite negativ stämning... :/

Okej, så idag har det väl varit en intressant dag. :P
Nånting bra med denna dagen är att jag fick G på mitt historia prov! :D Men sen tabba klassen sig och skapade problematik. Det var ju någon som fick för sig att gömma ett av provpapperna , och vår lärare ansåg det som fusk. Så om inte pappret hittas måste hela klassen göra omprov. :(
Jag tycker att det är orättvist med kollektiv bestraffning, men jag förstår även att läraren blir sur. Det skulle jag också ha blivit...
Fast trots detta så tycker jag ändå om min klass, fast jag hoppas att den som gömde/gömmer pappret lämnar tillbaka det så att inte alla får lida! Så himla egoistisk behöver man ju inte vara!

Så skit i det nu! Imorgon har vi engelska prov men jag är jättetrött och orkar inte plugga. Jag har ju självklart pluggat, men nu är jag slut, så jag hoppas att informationen jag har i hjärnan räcker.

En annan viktig grej.... DET BLÅSER OCH REGNAR! :(
Jag gillar inte det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0