Hälsa

I veckan så förnyade jag mitt träningskort. :) Jag ska äntligen börja träna igen! Det gick ut för några månader sen och jag har känt mig helt lost utan träningen.

Jag ska för första gången ta mig ann gymet, så jag måste få en instruktion. Hoppas att jag inte tappar alla vikter på tårna. :P Förutom att träna så ska jag också börja äta nyttigt igen. Jag har haft en liten svacka och det märks, så jag måste verkligen ta mig i kragen nu och sluta slöa.

På måndag så ska jag ta vaccinet mot svininfluensan. Jag börjar tro att jag redan har eländet eftersom att jag är snuvig och har ont i huvet. Om man säger till någon att man tror att man har influensan så bara skrattar de, precis som om det skulle vara en omöjlighet! Menmen, förhoppningsvis har jag inte viruset H1N1 och jag kommer inte få det i heller efter på måndag. ;)
Man har hört många samtal på bussen bl.a om hur jäkla ont sprutan gjorde. Typ att hela armen domnade och att man fick feber efter. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk  efter för att jag har ett historiaprov då, och det får jag INTE missa.

Hoppas att ni får en underbar lördag. Glöm inte att kolla in mina musiktips här under. ;)
Ciao for now <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0