Biverkningar efter influensa-vaccin.

Jag tog vaccinet mot den nya influensan idag. Precis när jag tog den så kändes ju nålen, men sen kändes det typ inget mer. Det är inte för än nu på kvällen som jag börjar få ont i armen. Kan typ inte lyfta på den. Men förutom det så mår jag jättebra. :D
Jag rekomenderar alla att ta den. Det är faktiskt bra att ha för säkerhets skull. Men jag försår även de som inte vill ta sprutan, pga biverkningar och sånt. jag var själv jättenervös över att jag skulle få någon konstig biverkning, men jag tror att jag kommer klarar mig. Vissa jag har snackat med tror att man ska börja gå baklänges och bara kunna prata när man springer, om man tar vaccinet, men det är typ en chans på trillionen att det händer.  Så oroa er inte! :P

Har ni tagit vaccinet än, eller ska ni kanske inte ta det änns?

Puss och kram <3 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0