25 november

Hejsan :)
Dagen har varit relativt lugn och nu sitter jag här och njuter av lite fri tid från läxorna. Imorgon ska jag på min efterlängtade massage, det ska bli så avkopplande! :D Hela denna veckan och förra veckan har varit riktiga katastrofveckor. Det märks att det snart ska bli jullov. Lärarna är ju duktiga på att klämma in alla prov och inlämningar samtidingt också. :P

Stämningen i klassen tycker jag har blivit bättre, men det finns fortfarande många som uppför sig lite respektlöst. Jag tycker inte illa om någon i klassen, men om alla hjälper, istället för själper varandra så tror jag att vår klass kommer bli bäst. ;)  Jag menar det! <3
Ju bättre man lär känna sina klasskamrater, ju mer förstår man vilka som verkligen vill vara ens vän. Trots att man ger ett gott första intryck, så räcker det inte i längden om man sedan förändrar sig till något sämre. Det är något som alla borde tänka på.
Jag personligen brukar inte bry mig om första intrycket, eftersom att då är de flesta inte sig själva.

I helgen ska jag sätta upp min julstjärna och massa andra fina julprydnader. :D Jag hoppas verkligen att denna julen blir lyckad. Jag har nämligen varit sjuk två jular i rad nu! :( Om jag är sjuk denna också så tänker jag skriva till tomten, och be honom flytta julafton till en vecka tidigare. :P

Hoppas att ni har haft en bra dag! <3 :D Jag skriver snart igen. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0