1:a November

Idag är det söndagen den 1:a november och det är den sista lovdagen. :(
Vissa har tydligen ledigt i morgon också. Vad tycker jag om det? Orättvist!!!
Men det betyder ju också att jag får en extra dag med kunskap, det är inte fy och skam. :P

Förutom att ta det lungt och softa hela lovet så har jag pluggat också. Lite...
Jag skrev klart min "studiebesöksrapport" igår till företagsekonomin, men är inte helt säker på om jag gjort rätt. :S Sen har jag även datorkunskaps prov i veckan och förmodligen ett engelska glostest. Anledningen till varför jag inte säkert vet om jag har glostest är för att läraren sa "Kanske, kanske inte". Så det är faktiskt inte mitt fel att jag är okunning om det. Min teori är att göra läxan ändå, för säkerhets skull. På så vis riskerar jag inte att få IG. smart va? :P

Idag ska jag åka till pappa m. familj, som jag inte har träffat på över en vecka nu. Min styvmamma fyllde år förra lördan (24 oktober), så de har varit hos hennes släkt och firat. Jag saknar dem jättemycket. Speciellt min 4 åriga lillasyster som hela tiden har bus på gång!

Men för att åka ditt måste jag packa, så det ska jag nog göra nu. Ni ska bara veta alla gånger som jag glömmer grejer. Det är absolut det värsta jag vet, att åka tillbaka till mamma bara för att hämta en lite enstaka sak, som för övrigt brukar vara väldigt viktig. Oftast så glömmer jag min mobil-laddare. Och jag tror att alla kan hålla med mig om att man inte kan leva utan sin mobil nu för tiden i mer än två dagar.

Ps. Jag får inte glömma att skaffa gymkort i veckan. Det är muy importante!! Ds

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0