VILA-gå in i väggen!

Hejsan :D  Jag hade tänkt att berätta lite om min dag ;)

Det börjar med att jag är riktigt trött på morgonen, och vill bara hem! Sen på lunch rasten så går jag till vila för att köpa klänningen jag viljat ha såååå länge. Men så självklart så var den slut, och de skulle inte få in fler! :( Då blev jag riktigt deppig, och kände mig helt lost.....

Sen när jag slutade (kl:14.00) så gick jag och Frida till körövningen och det gick för första gången väldigt bra!! :D
Sen när jag vi gick till bussen så bestämmde vi oss för att gå in på Esprit. Och där inne hittar vi min klänning!!! :D:D
yeeeey vad glad jag blev då. :D
Så allt jag kan säga är: Vila- släng er i väggen!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0