Tisdags

I tisdags så va jag med Frida & Ingrid :D Vi stack till väla för att de behövde massa grejer...
Jag bestämmde mig för att inte köpa någonting! Men som vanligt så funka ju inte det. Så jag köpte en foundation från HM(True match N7) och ett lila linne från Carlings. :)  Jag är nöjd med mina köp, men när jag skulle köpa min foundation så satt där en sur "tant" i kassan...  : / Jag tänkte äntligen använda mitt 50 kr rabatt på HM, men eftersom att jag är under 18 år så var jag tvungen att ha målsmans underskrift. Jag förstår att HM har en policy så att inte vem som helst ska kunna få rabatt, men herregud, hon var oehört otrevlig.... 

Bilder på linnet kommer senare :D 
True Match foundation N7 (Loreal)
Puss & Kram - Josse ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0