Veckan

Hej :)
Jag har inte bloggat på länge nu, men jag har varit sjuk. :(   Men jag ska återberätta hela veckan för er :)
Måndags: Va jag med Rebecca och vi planera att vi skulle ha jättekul i veckan. :D
Tisdag: Va jag med Ingrid och vi bada, lekte fotografer och gjorde nån god desert som jag inte kommer ihåg namnet på :P
Onsdags: Denna dagen var jag riktigt sjuk! :( Hade redan börjat känna mig sjuk på tisdagskvällen men det bröt ut ordentligt på onsdagen. Jag hade feber och jätteont i halsen.
Torsdags: Mådde jag lika dåligt och bara sov hela dagen.
Fredag: Mådde jag också dåligt, men lite bättre än de tidigare dagarna. Men denna dagen var jag också väldigt deprimerad, eftersom att vår "kung av pop" Michael Jackson dog natten till fredag (svensk tid). Jag blev så chockad, jag hade gått upp klockan 6 på morgonen för att jag inte kunde sova och hörde på radion att någon sa "Vi är ledsna att meddela att vår "kung av pop", Michael Jackson är död. :( Så himla sorgligt..... Vila i frid <3

Lördag:
Det är idag :) och jag mår mycket bättre idag än innan i veckan. Jag är inte helt återställd med det är på bättringsvägen. :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0