Sommarlov!

Idag är det den första dagen av mitt sommarlov :D Det är ingen vanlig avslutning, nej då :P Jag slutar grundskolan! ;D
Det känns så himla skönt! Jag känner mig så fri!

På avslutningen så va det så himla många som grät, killar som tjejer :( Det var sjukt sorgligt ....
Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag kommer nog sakna min skola lite... :(
Människorna som man gick förbi varje dag kommer inte vara där i höst...   Och min klass! Ojojoj, fast än att typ hälften av klassen tycker att jag är störig, så kommer jag ändå sakna alla. Tänker inte nämna några namn men jag kommer även sakna de som ogillade mig mest...

Men mestadels så är jag jätte-jätte-super- glad över att ha slutat skolan!! :D De personer som jag bryr mig mest om kommer jag ju att träffa på fritiden, så jag är inte så ledsen över att sluta faktiskt... :)

Puss & kram till alla i min klass,(+ Frida och Ingrid) vi har gått igenom mycket tillsammans...både tråkiga och roliga saker ;D  Ni finns i mitt hjärta för alltid <33 (k)

Emma, Amanda, Maria, Michaela, Vendela, Josefin, Tilda, Linnea, Ellinor, Linn, Josefine, Robert, Filip, Adam, Oliver, André, Jens, Pontus, Johan.
Avgång 11/6-09
Lycka till!  

Kommentarer
Postat av: Amanda

gud va sorgligt att kalla det avgång... :S asså jag har inte gråtit än, jag ville så gärna men nix det gick inte :( det har liksom inte slagit mig än. jag kommer säkert bryta ihop när jag väl har insett att det är slut... men vi ses väl på nic? ;)

2009-07-13 @ 18:00:25
URL: http://mcpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0