Midsommarafton :D

Hejsan! :D
Idag är det midsommarafton, fast det vet ni säker redan :P I morse fick jag typ panik för att jag kunde inte hitta någonting bra att ta på mig till kvällen! :O  Jag tänkte först ha ett par svarta shorts och ett lila linne, men det sket sig... :/  Linnet är ett ganska långt och smalt linne, och min mage puta ut som in i! ....NOT GOOD!!! Jag borde verkligen ha tänkt igenom mitt klädval till ikväll lite tidigare...
Anyway... jag tänker istället ha på mig en vit blus (som är uttjatad) med ett svart linne under. +  de svarta shortsen men svarta tights under.

Nu ska jag inte skriva mer om mina kläder utan jag hade tänkt att informera er om vad jag ska göra ikväll :D Jag och familjen har blivit bortbjudna hos några kompisar. Det blir säkert jättekul :)  Det är hos en av pappas äldsta kompisar+  hans familj, vilka består av en av MINA äldsta kompisar + hennes syskon. Och min lilla syster ska också med ;)

Hoppas ni får en underbar midsommar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0