13/6 - 09

Hejsan alla glada ;D
Igår va jag med Rebecca och (som vanligt) så gjorde vi inte så mycket...:P men vi spela spel (oavgjort) och sen tog vi bilder :)
Jag ska lägga in några av de bilderna på bloggen senare :)
Efter vi hade tagit bilder så cykla vi till affären och köpte godis!!!! :D  Haha jag får äta godis nu :D:D:D  Jag hade ett vad med en kompis tidigare, sen nyår. Och vårat nyårslöfte var att inte äta godis tills skolan slutar :P haha och nu är jag fri!!!! 
Nu ångrar jag dock att jag åt godiset....jag blev fet :P haha (ovanligt...NOT) Jaja, nu ska jag inte tråka er längre med mitt tråkiga och totalt ointressanta liv ;P

Puss & Kram Josse <33

Kommentarer
Postat av: rebecca

det var en seg men härlig dag ändå! :D<3

2009-06-14 @ 15:13:24
URL: http://rno.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart att du inte blev fet, och ditt liv är absolut inte ointressant. vi älskar dig Josse! <3<3

2009-06-14 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0