Upp och nedvänd dag

Hejsan alla glada! :)

Idag var det sista dagen i skolan och det känns verkligen jättebra. Inga läxor, inga prov och inga tidiga mornar. ;)
Idag gjorde vi inte så mycket i skolan. Vi bara satt i aulan och lyssnade på elever som spelade i aulan. Efter det var det dags att gå hem.

Men asså världens knäppaste grej hände mig idag! När jag kommer tillbaka till mitt skåp och ska hämta mina kläder så märker jag att någon har varit i mitt skåp! :O Min första tanke var liksom "What the fuck"?! Och sen när jag öppnar det så ser jag att mina lovika vantar är borta! :O
De hade tack och lov inte tagit något annat, som tur var hade jag mina värde saker i fickan. (a)

Men det sjukaste av allt var att, den här personen som har tagit mina vantar, lämnade ett par andra vantar i skåpet! Som nått sjukt skämt eller nått?! :P
Jag gick direkt till rektorn och berättade men han sa att de inte hade ansvar för grejer som var inlåsta i skåpen. Han gav mig dock en tröstpresent, vilket var en gratis biobiljett som varar tills 2011. Det ar ju en liten tröst, men det ger ju inte tillbaka mina vantar...

Förvisso kan jag köpa nya, men det läskiga är ju att någon har varit så omoralisk och sjuk. Den här människan har alltså iakttagit mig och kollat vad jag har för kod. (Jag har kombinationslås). Inte för att detta direkt förvånar mig, många där ute är ju helt störda. Och det här med att lämna ett par andra vantar? Vad är vitsen med det? Det är ju bara otroligt korkat. Vem vet, jag kanske har kontakter inom polisen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0