Sista dagen av 2009

Jaha, då var det den sista dagen på året idag. Lite sorligt men också spännande.
Jag måste nog säga att detta året har varit ganska bra för mig. Jag har börjat i gymnasiet, fått fler vänner och jag har hållt mitt nyårslöfte. :)
Mitt nyårslöfte var att träna mer så att jag fick bättre hälsa. Och som plus på det blev jag smalare också. :)
Förra året var jag sjuk precis hela tiden, men i år har jag nästan inte varit sjuk alls. Det kallar jag engagemang i nyårslöfte! ;)

Det har även hänt mycket tråkiga och hemska saker detta året. Michael Jackson har lämnat jorden och det har vänt upp och ner på mångas liv. :(
2009 har också varit ett år som har drabbat många ekonomiskt. På grund av den ekonomiska krisen.  Detta har lätt till att många har blivit arbetslösa och fattiga. :(


Hur har ert år varit? Vad minns ni mest? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0