Mobilladdare och annat smått och gott

God morgon alla glada bloggare! :D
Jag har gjort något otroligt smart. Jag har tappat bort min mobilladdare. :S Det är inte direkt första gången, men jag lyckas alltid tappa bort den precis när mobilen är totallt urladdad!
Det måste ha sprungit bort eller nått...

Hur som helst så har min kompis Ingrid kommit hem till Sverige igen för att fira jul! :D Därför är det extra viktigt att jag hittar min laddare så att hon kan kontakta mig. ;)  Jag gissar att hon blev chokad när hon såg all snö, eftersom att det inte har snöat här innan julafton sen typ 90-talet :P

Idag ska jag samla ihop mina grejor och städa mitt rum för att senare åka hem till mamsen. :)
Sen är här en liten veckorplanering för vecka 52:
Imorgon blir det pepparkaksbak och förhoppningsvis kommer även Ingrid på besök. :D
Sen på Tisdag ska jag och några kompisar från klassen sticka till gallerian för att köpa in de sista julklapparna! ;)
Onsdag ska jag och mamma ha en mamma-dotter-dag med typ julpyssel och mer bakning. ;)
Torsdag= Julafton!! :D Make a wish upon a star....
Fredag.....? Hmm... vet faktiskt inte, men på Lördag ska jag och mamma åka hem till mormor för lite julfika. :) Ska bli super mysigt...
Söndag bär det av hem till pappa igen för att fira jul med den andra halvan av släckten. ;) Det ska också myspysigt! :D

Fullspäckad vecka som ni ser. Ska bli spännande, något brukar alltid gå fel när man har såhär mycket planer. Jag gissar på att jag bli sjuk och inte kan göra något av vad som är planerat. ;)
haha så typiskt mig....

Jaja, Ha det fint så länge! :)



Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Hej! ;)

Jag tror att du skulle kunna vara intresserad av en design som jag har gjort :)

http://snyggeman.blogg.se/category/utlottning-design.html

2009-12-20 @ 20:13:30
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: ingrid

åhhhh jag blev nämnd i din blogg! tack josse :D jag känner mig hedrad men jag är ledsen att jag inte hört av mig.. hade en mysdag med syrran och så har jag tappat bort mobilen :/ men det värkar som att den ända dan du är ledig är på fredag :D kanske då? puss och kram!

2009-12-21 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0