Lucia + Tredje advent

Usch, nä nu är jag helt propp mätt efter alla lussebullar och allt annat julgodis som jag har ätit idag.
Men trots att jag har ätit ALLDELES för mycket godis så är jag ändå nöjd med helgen. Jag har skrivit julkort och julpysslat och allt har varit väldigt avslappnande och kul. :D

Igår (den 12:e) bakade jag lussebullar så att det skulle bli perfekta tills idag. Det vill säga LUCIADAGEN! :D Och det blev de också, precis som planerat.
Men det är ju inte bara lucia dagen idag utan även tredje advent. Det betyder att det är det bara är ett ljus kvar att tända innan det blir jul. :)
Varje advent får jag ett litet adventspaket av mamma. Idag fick jag två jul CD. :)  En med Mariah Carey och en med lugn stämningsmusik. :D


Åtgärder för att inte lägga på mig allt godis.

Nä, asså jag tänker ju inte sitta här som en soffpotatis och se min kropp växa åt alla håll och kanter. Nej! :P Så jag tänker sticka till gymet så mycket som jag kan denna veckan som kommer. :)

Ha det bra så länge! :D
Ciao <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0