Juldagen

Juldagen idag! :D
Ringde för ett tag sen till Ingrid för att höra om hon ville träffas idag, dessvärre så väckte jag henne. :P haha, sömntuta....

Hur som helst så ska vi träffas lite i eftermiddag. Hon föreslog att vi skulle jogga, men eftersom att det regnar så var jag inte lika entusiastisk till den idéen. Det ska verkligen bli kul att träffa henne igen eftersom att jag inte har träffat henne på typ ett halvår. :)

Det som är bra med Juldagen och Annandag Jul är att det finns rester kvar av den goda maten. Missförstå mig inte nu, jag avskyr julmat. Men i min familj äter vi kalkon istället för skinka och sånt. Och jag älskar kalkon... (a)

Hoppas att alla får en underbar dag! :D
Kram <3




Kommentarer
Postat av: Veronic Pain

fiin blogg ^^ älskar färgerna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0