Julafton

Idag är det julafton! :D
Jag, mamma och mormor har precis ätit klart kalkonen. Ojojoj, va mätt jag e nu. :P  Vi ska äta ris a la malta snart också...:S Jag kommer ta typ max en sked, såvida jag inte vill sprängas.

Om några timmar är det julklappsutdelning! :D  Hoppas att folket uppskattar de klappar jag har köpt till dem. (a) Det är nästan roligare att ge än att få. :)

Eftersom att mina föräldrar är skilda så firar jag jul två gånger om året. Detta året är jag hos mamma på julafton, så då ska jag fira med pappa inkl. familj på söndag istället. Så det blir ännu mer julmat och julklappar den 27 :P

Från mig, till er alla, en riktigt God Jul! <3


Kommentarer
Postat av: ronja

godjuuul ! :)

2009-12-25 @ 00:56:50
URL: http://ronjastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0