I'm dreaming of a white christmas...

Idag föll den första snön! :D Vanligtvis brukar jag inte bli glad över det eftersom att jag hatar snö, men eftersom att den kommer såhär lagom till julen så är det lite mysigt. Det är ju faktiskt bara 9 dagar kvar nu. ;)

När jag kom hem efter skolan idag så tänkte jag. "Va skönt att äntligen vara hemma"! Men jag hade ett litet ärende jag skulle göra innan jag kunde börja njuta av värmen i huset.
Jag hade några julkort som jag var tvungen att lägga i postlådan (och postlådan ligger vid affären så jag hade en bit att gå). Men jag tänkte att det är ju uppfriskande med en liten promenad i det härliga snövädret. Och det var det också, förutom att mina skor blev dyng sura! :P haha
-Men det är ju inte vädrets fel, utan mitt. Jag borde faktiskt köpa nya skor...




Ps. Jag hoppas verkligen att det fortsätter snöa ända tills efter julafton. Typ tills den 25 eller nått. :P Hoppas med mig, så att det går i uppfyllelse!  :)

Kram så länge <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0