Fan va typiskt...

Måndag idag. Riktigt segt :P
Men-men, finns inget man kan göra åt saken...
I morse så märkte jag att ett av överskåpen på skolan var lediga, så jag tog det. :D Det tillhörde en tjej som gick i vår klass innan, men hon har bytat nu så jag tog tillfället i akt. Hoppas bara inte att vaktmästaren klipper upp låset. :S 

Hur som helst så skulle jag ju träna idag, eller ja, få en instruktion på gymmet rättare sagt...  Innan jag skulle sticka till gymmet så skulle jag på synundersökning på den trafikskolan som jag är medlem i.
Så jag gick ditt och hoppades på att inte få glasögon-besked. Som tur var så gick det jättebra, så jag behöver inte skaffa glasögon. :D  Hon sa dock att jag har börjat få sämre syn i höger ögat. :S Jag får nog göra en synundersökning igen om några år, för att se så att det inte försämras.

Efter synundersökningen traskade jag vidare till gymmet. Jag går alltså och bär på både min skolväska och min träningsväska. Dessa två väskor väger jättemycket tillsammans och är väldigt otympliga.  När jag väl är framme på gymmet så säger de att den tränaren som jag ska ha är sjuk! :O Så jag bara, "jaha, okej. Tack. Hej då" :P Fan vad sur jag blev!!!  Asså jag fattar att tränaren var sjuk och att den här personen förmodligen hade svininfluensan eller nått, men de kan väl meddela det i förväg?! Eller...?! Kan de inte det? Lata jävlar....

Så nu har jag fått prata av mig lite. ;P Ha en fortsatt trevlig kväll! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0