Två dagar kvar!

Nu är det bara två dagar kvar!!! :D

Jippi!! Snart är det jullov. Jag kan knappt vänta... Man märker att det snart är lov i skolan, eftersom att man inte får några läxor och spanska läraren säger "feliz navidad" vid lektionens slut. :-)
Jag kommer ihåg när det kändes som evigheter innan jullovet skulle komma. Och nu är det bara två dagar kvar! :P helt tokigt, knasigt och alldeles, alldeles underbart! (a)

Jag fick precis ett julkort av min styvmammas föreldrar. Det var verkligen jättesött. :D Det var en bild på en sån "Tatty Teddy" björn med en tomteluva och en halsduk med en massa snöflingor och fyrverkerier på. Jag kanske ramar in det...

För er som inte vet vad en "Tatty Teddy" björn är, så är här en bild:


Julkortet såg dock inte ut såhär. Men det var samma björn. :)

Trevlig kväll! <3




Kommentarer
Postat av: Anni

alltid skönt med lov

2009-12-17 @ 23:02:44
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0