varm choklad till höst.

Hejsan! :-)

Så nu är det måndag igen och man kan känna att skolan har börjat igen. Läxor blir kastade på en som en snöstorm och händerna börjar värka ut av skrivkramp. Hösten är också på väg. De daggiga löven och den fuktiga luften får en att bara vilja krypa i sin favorit-hoodie, och sätta sig i soffan med en kopp varm choklad.

Jag försöker att fortsätta träna på kvällarna, trots att det börjar bli lite kallare. Frisk luft behöver man nu i dessa influensa tider. Jag ska för övrigt till apoteket imorgon och köpa vitamintabletter och handsprit. :P
Man måste vara så noga som möjligt, i alla fall jag. Jag är en liten oturstjej kan man ju lungt säga.

Nu ska jag fortsätta titta på "Legally Blonde 2". :D  jag älskar den filmen ;)

Pussar & Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0