Nya händelser.

Hejsan alla glada! ;)

Idag är det söndag och jag sitter inomhus och tar det lungt. Veckan har varit lugn, men detta är nog bara början. Plugg, plugg och åter igen plugg kommer att ta upp mina dagar i höst/ vinter.

Imorgon är det en ny dag och då kommer det komma nya händelser.  Jag chattade med med en tjej i min klass igår för jag undrade vart hon hade varit i veckan. Det visade sig vara så att hon hade ramlat av sin häst och spräckt levern! Så hon ligger på sjukhuset nu men är (tack och lov) på bättringsvägen. Jag känner henne inte så väl, men är så himla glad över att hon klara sig. Jag ska till sjukan imorgon för att lämna lite papper till henne så att hon får lite uppdateringar från skolan.

En viktig men lite sorglig sak som händer idag är att Ingrid (en av mina närmaste vänner) åker till New York idag för att påbörja sitt första (och ända) år av high school som börjar i september. Jag är jätteglad för hennes skull eftersom att, få gå i en skola i New York är vart enda tonårstjejs dröm. :) Jag har dessvärre glömt att ringa henne och önska henne en trevlig resa, så jag säger det här istället.
Trevlig resa Ingrid!! Ha ett underbart år i N.Y. Vi kommer alla att sakna dig och vi älskar dig jättemycket <3

Hoppas att ni alla mår bra och att ni har haft en bra helg. Puss på er <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0