Söndag

Jaha, då är det söndag igen. I fredags slutade jag på mitt sommarjobb på stadsbiblioteket där jag varit tre veckor. Det har verkligen varit en upplevelse att få jobba lite. Det är mycket annorlundare att sommarjobba än att praoa. På prao så säger de bara vad man ska göra, coh man får ingen kontakt med personalen. Men på ett sommarjobb så blir man inkluderad i allt och blir inte sed som någon mindre. Jämnställt liksom.
Tjänat pengar har man också gjort ;)  Jag tjänade ca 5000 kr på dessa veckorna. Inte illa det ;D

Nu i veckan så ska jag och mamma ha vår semester-vecka tillsammans och åka till lite ställen förhoppningsvis ;D
Hoppas att alla som bara har tre veckor kvar av sommarlovet njuter av det lika mycket som jag gör.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0