Mode hemsida! :)

Jag är medlem i både gratis-makeup.se och gratismode.se, men aldrig har jag tyckt att de hemsidorna är så bra som den nyaste jag har blivit medlem i. :D
Den nya heter gratis-fashion och man kan få helt olika saker. Man behöver inte få ett presentkort om man inte vill. Man kan bara klicka på "shop" och köpa grejer för sina poäng! ;) Precis som online shopping, men man betalar inte ett öre! :D

Jag skulle verkligen behöva er hjälp för jag har precis kommit igång med detta, så om ni också vill bli medlemar så skulle jag gärna vilja ha äran att få värva er. <3  Sen när ni har kommit igång så kommer jag hjälpa er så gått som möjligt :D
Om ni klickar på länken nedan så kan ni bli medlemar :)
(om inte adressen är länkad så bara kopiera den och klistra in den i sökfältet) ;D

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=43714

Tack på förhand mina älskade läsare <3 
Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0