Klippning! :D

Igår va jag och klippte mig! :)  Det behövdes verkligen. Mitt hår var så himla slitet och min frisyr var helt borta.  Min frisör är verkligen bäst. Hon klipper precis som man vill ;)
När jag kom hem märkte jag att håret var lite kortare än jag hade tänkt mig, men det växer ju. ;P

Jag klippte mig i stan, så när jag ändå va i stan så shoppade jag lite. ;)  Jag köpte en ny tröja på gina tricot. Den är en lila topp med nån konstig urringning. (Lite svårt att förklara men jaja)  Jag köpte även en ny mascara. Loreals telescopic, carbon black. Den var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara. Den separerade fransarna lite dåligt och gav inte så mycket längd som jag trodde. Den är väldigt intensiv, så det är nog mest en natt mascara.  Men jag är ändå nöjd med den. :)

Idag så ska jag ta min andra gardasil spruta :S usch! Jag hatar sprutor....

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0