Gymnasiet.

Hej :D

I torsdags förra veckan så började jag i gymnasiet. :)  Jag var så himla nervös, men det gick över snabbt.  Jag har valt att gå samälle, ekonomi och klassen jag kom i är suverän. ;)  Alla är jättesnälla och trevliga och det finns inget tecken på ondska.... :P

För övrigt så är jag sjukt stressad över själva pluggandet. Våra lärare har sagt att det kommer bli jobbigt och stressigt, det känns ju bra. (h) :s 
Och precis som att det inte är nog med elände och stress i mitt liv så kommer det så klart fler störande moment.  Jag har absolut inget snyggt att ha på mig! Nada! Alla går runt där på skolan och ser så fräsha och moderna ut. Sen kommer jag där med mina hemska kläder. Det börjar faktiskt bli sjukt pinsamt....

Så om ni har nått tips på något snyggt klädesplagg som ni har sett eller nån snygg frisyr (som ser sådär lite bättre ut än vad min brukar göra), så bara säg till! ;)  Skulle verkligen uppskattas ;)

PS. Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, men jag har haft ett smockat schema på sistone. DS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0