Ahhh!!

På torsdag börjar skolan!! :O  Nej, nej, nej!!!!!!  Jag vill inte.....

Jag kan inte fatta att jag ska börja gymnasiet!  Jag liksom? Hallå? Hur gick tiden så fort???
Men jaja, det finns inget jag kan göra. Men jag är så himla nervös inför första dagen, eftersom att jag inte känner en enda människa som ska gå på samma program som jag.  Detta är helt sjukt! 
Jag kommer komma ditt, alla kommer titta på mig (eftersom att jag kommer stå helt ensam) och sen kommer jag förmodligen gå in i fel sal eller nått. :P Så typiskt mig....
Och inte nog med det! Jag vet inte vad jag ska ha på mig heller. Det kommer förmodligen sluta med att jag kommer slänga på mig något gammalt och fult. Ka-ta-strof!

Finns det någon som kan hjälpa mig? Någon som kan hjälpa mig att lunga ner mig? Det kanske finns någon piller man kan ta mot nervösitet.....hmm.... :P haha SKOJA! :P
Nä men allvarligt talat. I need help!  ;P

En annan sak jag oroar mig för är pluggandet. Tänk så blir det så mycket läxor att min hjärna kollapsar! Jag menar, det är inte helt omöjligt att jag går in i väggen eller nått. Det har hänt andra förr. :P

Nu ska jag inte skriva mer om min ångest inför skolan. :P
Ni kan väl istället berätta för mig vilka skolor ni ska gå på ;D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0