4 September

Hej, idag är jag sjuk....igen! Börjar bli lite småtrist :(   fortfarande förkyld men febern har börjat lätta,  så jag ska inte deppa, för imorgon blir det skola igen! :D  yeeej!!! :P 

Nu vill jag bar  säga en sak till alla er där ute som tror att ni är bättre än andra: Ni är inte det! så är det bara. Alla människor i världen har sitt eget speciela värde, och världen skulle inte vara den samma utan alla dessa fantastiska personligheter. Och bara så alla ni bitchar där ute vet : Vi bryr oss inte om era spydiga kommentarer, för om ni inte har något värde i våra liv, har inte era kommentarer det i heller.  ;-)

Jag säger bara det Grynet alltid brukade säga:  TA INGEN SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0