Sjuk! :(

Hejsan!  Både igår och idag har jag varit jättesjuk! Jag är förkyld och har feber, och det känns som att jag har blivit slagen i huvudet med en hammare. Jag hoppas att jag kan komma till skolan imorgon, eftersom att jag har mycket att göra. Det är inte så kul att bli sjuk de första veckorna i skolan, då missar man jättemycket. Bara en på en dag så missar man kanske tre läxor. Sen måste man fråga sina kompisar om vad vi har för läxor, men de kommer sällan ihåg. Och sen när man inte har gjort läxorna för att man inte hade någon anning om att man hade dem så säger läraren " Men det är ditt annsvar att ta reda på"  Men hur lätt är det att göra läxor som man inte vet att man har. Tro mig, jag brukar fråga nästan alla mina kompisar om vad vi har för läxor, men de brukar bara säga " Vet inte "  och fortsätta snacka om andra saker. Nu ska jag gå och käka lite lunch men jag återkommer imorgon igen!  :D  Ciao!

Puss & kram/ Josefine

Kommentarer
Postat av: you know hwo i am ;)

snälla kompisa :S

2008-10-25 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0