Fredagen den 12/12 - 08

Heeej alla bloggare! 
Nu är det jättelängesen jag skrev i min blogg....igen. Men det är bara för att jag har haft såå himla mycket att göra!
Jag hade teaterföreställning i söndags på kulturhuset! :D  Det var jätteskoj! ;P Var inte lika nervöst som jag trodde det skulle vara, fast nu var det ändå mer folk än vad det bruka va. haha, ja så kan det va...

Imorron är det NO prov!!! Jag kommer inte klara det, känns det som. :(  Det handlar om teknik så det är därför :P
Sen efter skolan är det IDOLFINALEN!! :D :D :D yeeeey !! Jag hejar på Alice, men vill ändå att Kevin ska vinna för att jag vill inte att Alice ska bli som Marie Picasso. Liksom bara släppa typ en eller två skivor som ingen köper! Den skivan som vinnaren ska släppa innehåller ibland inte ens låtar som är i samma stil som "idolens". Jag tror Alice kommer längre i sin karriär om hon blir tvåa :)

Vem tycker ni ska vinna? :D  Puss & Kram / Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0