TWILIGHT

Hejsan alla glada bloggare!

I fredags förra veckan var jag och såg "Twilight" Den var riktigt bra, samtidigt som den var riktigt j*vla freaky. Asså fatta vad läskigt att vara kär i någon som vill suga ditt blod hela tiden :P Jag skulle vara livrädd! Men nu är jag helt besatt av twilight och kan knappt vänta tills uppföljaren kommer. Uppföljaren till twilight i bok heter "new moon" ,men jag vet inte vad den ska heta på film.  
Jag har hört att uppföljaren ska ha premiär exakt samma datum som twilight hade  detta året, fast nästa år. Alltså om exakt ett år! haha :P  Tills dess så ska jag läsa så många böcker av "twilight" serien som möjligt!
Ha det bra och hoppas ni får en God Jul och ett Gott Nytt År!! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0