Julkalendrarna under 2000-talet

Hejsan alla. Asså....tycker inte ni att.......julkalendern, va bättre för? Jag har funderat och spekulerat i denna fråga nu ett tag.
Tänk efter.... allt börja ju spåra ur redan i början av 2000 talet.

  • 2003- Håkan bråkan- inte så vidare bra. Eller hur??
  • 2004- Allrams höjdar paket- totalt värdelöst utan någon som helst mening.
  • 2005- En decemberdröm- Helt ok, kan man ju tycka men ändå inte bra nog.
  • 2006- Lasse Majas detektivbyrå- nja, sådär. Sämre än för, men bättre än allram iallafall.
  • 2007- En riktig jul- nu börjar det verkligen spåra nerför igen! Absolut ingen julkänsla alls! Eller vad tycker ni?
  • 2008-Skägget i brevlådan- Herregud, var ska jag börja? Riktigt skit alltså !
Snälla kan inte  någon vettig människa förklara för mig vad som händer med det traditionella och härliga julkalendrarna som var för, när jag va liten?  

En av mina personliga favoriter genom juletiderna <3



Ps. Till er som har gillat de julkalendrarna som jag har beskrivit som dåliga- ta inte illa upp, man tycker ju olika :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske har börjat växa från julkalendern?

de e kanske därför dom e tråkiga?

2009-02-25 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0