Godmorgon!

Hejhej! Nu är klockan 11.33 och jag har precis vaknat! Jäklar vad trött jag måste ha varit igår :P

Under den senaste tiden så har jag inte bloggat så mycket för att jag har haft så mycket att göra i skolan. Men nu under jullovet så ska jag försöka göra ett inlägg varje dag :D

En av mina bästa kompisar åkte till New York igår! Aaaaah :D jag är så glad för hennes skull men jag saknar henne redan  :(  :( :(
Jag önskar att jag och vår andra kompis Frida också kunde följa med, men tyvärr så gick det inte :( 

Men jag och Frida har bestämmt att vi ska baka och ha roligt hela jullovet så jag tror att vi också kommer få det roligt fast än att vi är i tråkiga Sverige ;P  Hoppas att ni andra också får ett kul jullov!

God jul! :D                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: ..

aha, jag trodde bara att du hade en bästa vän?

2008-12-23 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0